Click here for Myspace Layouts

Thursday, July 5, 2012

Dah Jadi Budak IPT

hahahah(gelak sat)

da lama aku ta merepek art blog aku..
ny nak habaq sat...aku da sambung belajar art Kolej Poly-Tech Mara Ipoh..
aku amek jurusan Diploma In Management With Multimedia..
dah 2 minggu aku art KPTM...

Minggu Induksi/orientasi
-fuhhh!!!! penat tahap gaban la....
tapi tuh semua pengalaman...
nnti aku upload video2...
GAMBAR?
Soe la aku ta amek gambar...video pon aku rembat art Youtube....abg senior yg upload...

                                       

ade lagi....





dan lagi






#bak kate Nadzirah-unutnglah dah mcm ahli koperat keding
hahahah keding la sgt:D
                       ade mcam org koprat kedeng keh??????




hahahahahah  not bad la....

tuh semua pegalaman....

gambar sebelum bergelar student ipt....


hope guy doakan aku suksuss dlam pembelajaran aku....



2 comments:

  1. fuh jls nih..sy pon ditawarkan kptm ipoh,diploma sme dgn kmu..nak pegi tp parents xbg,.so,xpegi la.. ;D

    ReplyDelete